اجرای نظام رتبه بندی منزلت اجتماعی معلمان را تضمین می کند
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی


اجرای نظام رتبه بندی ماندگاری نیرو و منزلت اجتماعی معلمان را تضمین می کند

نایب رییس اول کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: رتبه بندی معلمان، ماندگاری نیرو و منزلت اجتماعی معلمان را تضمین می کند و دولت می تواند پس از تصویب آن را اجرا کند و مجلس هم حمایت لازم را انجام خواهد داد.

جبار کوچکی زاده در نشست صمیمی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با شورای معاونین اداره کل، مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق با حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش در سالن اجتماعات خانه معلم سرعین اظهار داشت: طرح هیأت امنایی کردن آموزش و پرورش همانند وزارت آموزش عالی در راستای سند تحول بنیادین به مجلس ارائه شده و در حال بررسی است و در صورت تصویب، بسیاری از مشکلات بودجه و اعتبارات آموزش و پرورش با ردیف های معین ابلاغ و حل می شود.
وی با تشریح برنامه های سفر کمیسیون به استان ها افزود: سفر اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی آشنایی با برنامه ها، فعالیت ها، امکانات و بررسی مسایل و مشکلات آموزش و پرورش و دانشگاه ها که طی فرایند خاصی انجام می گیرد در شش سفری که به استان ها داشتیم با گروه بندی اعضا ابتدا بازدیدهای میدانی با حضور مسئولان مربوط انجام می گیرد، سپس طی نشستی نتایج بازدیدها با حضور مسئولین بررسی نظر و دیدگاه آنها را نیز در حضور مسئولان وزارتی می شنویم.
نایب رییس اول کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به این که در این سفرها کاملا مسایل و مشکلات آموزش و پرورش را احساس کرده ایم ادامه داد: جمعبندی مطالب و موارد در تهران با حضور وزرای آموزش و پرورش، آموزش عالی، مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بررسی و پس از تبادل نظر تصمیمات و راهکارهای لازم برای حل مشکلات انجام می گیرد.
گفتنی است: سایر نمایندگان اعضای کمیسیون نکته نظرات خود را مطرح کردند که پس از جمعبندی مقرر شد با حضور وزرای آموزش و پرورش و آموزش عالی موارد مورد بررسی قرار گیرد.

 





تاریخ: جمعه 6 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 388
بازدید کل : 110127
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت